Upplopp.

Idag har jag påbörjat "sista" veckan. Fredag kl 16.00 är deadline.
Jag säger "sista" veckan för att jag går inte upp med arbetet förrän på torsdag nästa vecka, men det här är sista arbetsveckan för arbetet eller vad man ska säga. Måndag till onsdag nästa vecka får jag spendera genom att läsa fem andras arbeten och opponera på ett av dom. Opponeringen ser jag inte alls fram emot. Inte examinatorns eventuellt jobbiga frågor, men det ska nog gå bra. Undrar om man ens tar sig ur sängen på fredagen? Då har man inga måsten, då är allt gjort. Det var någon redovisning på fredagen som jag tyckte lät intressant, men det var först ut på morgonen, så vi får se om jag tar mig ur sängen. På kvällen är det i alla fall middag med klassen. Kan nog bli trevligt. Jag tänker då inte vara nykter i alla fall. Ett glas vin till maten minst.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för just nu... Ska ner på stan en sväng och uträtta lite ärenden, men jag vet inte om jag borde göra nånting mer här på skolan först.... Tror inte att jag gör det. Har gjort en bas till presentationen i alla fall, har gjort PowerPoint-presentationen. Jag kan fortsätta i morgon. Komma på vad jag ska säga och så. Kan korrekturläsa lite i eftermiddag hemma. Det blir bra.

Vill bara ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0