Torsdag.

Så var det torsdag igen.

Vet inte riktigt vad jag ska ta tag i idag... Känns som att man vill ha lite feedback på det man har gjort hittills innan man kluddar ner en massa annat, och sen visar det sig att man ändå måste göra om det.. Lite förvirrad. Handledare bortrest tills på söndag... Hmm..... Han var borta först hela veckan efter påsk, och sen nu från tisdag till söndag.. Känns lite som ett stressmoment, men det är ju egentligen ingenting att göra åt...

Ingen träning blev det igår heller som jag hade längtat till. Fastnade hemma framför datorn och sen när F kom hem så vart det bara stressigt. Det var dock för sent att avboka passet på internet, så på väg till Jula och R och N (det var alltså lite andra saker den kvällen - thereby the stressy situation), svängde vi förbi på IKSU. Tänkte jag kan ju bara springa in och ta ut biljetten, då blir jag ju avprickad, åsså slipper jag straffavgiften. Yey. Trippade in, letade i fickorna...... Inget kort. Skit.
Sprang ut till F för att se om jag lämnat kortet i bilen. Nej. Skit.
F tyckte jag kunde prata med dom i receptionen, så att dom kanske kunde avboka mig eller pricka av mig eller what ever. Skitbra idé tyckte jag. Kutade in igen.
Pratade med hon i receptionen som knappade fram det och sa lite bittert: "Ja jag fixar väl det åt dig den här gången då, men kom ihåg det till nästa gång."
Öööh...?!
Jag hade ju kommit ihåg det! Jag hade ju för fan åkt dit! Jag hade bara glömt kortet i brådskan att ta mig dit! Vart lite sur över hennes tillrättavisning, som jag inte tyckte var riktigt befogad, och lunkade ut till bilen igen.

Det visade sig senare under kvällen när jag tog av mig min sweetshirt att jag faktiskt hade kommit ihåg kortet.... Hade bara inte letat innanför jackan...

Trevlig kväll var det i alla fall hos R och N. :)
Dags för kaffe. Sen måste jag nog göra nånting produktivt...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0