Time flies.

Kom att tänka på en sak som min fysiklärare på gymnasiet alltid sa. Eller egentligen hade hon två tänkvärda citat som hon alltid använde sig av: "Fat people can also be nice." och den gamla klassikern "Time flies when you have fun."
Hennes bild av "fun" var ju då fysik så klart, men skit i det nu.
Jag funderade lite över det där uttrycket, och insåg att det är alldeles för sant, SAMTIDIGT som att dess direkta motsats också verkar vara en vedertagen sanning: "Time crawls when you're bored."

Just nu så känns det som att jag har så mycket att göra, men så lite tid att göra det på, och SAMTIDIGT så känns det som att tiden går sakta....? Det var just den här ekvationen jag inte riktigt fick ihop....

Dags för lunch.

Kommentarer
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hej snygging! :*

Är du intresserad av en ny bloggdesign för 100lappen? :D

Hör gärna av dig, så kan vi tala mera om saken! <3



Dont give a shit?

Kolla in min fotoblogg!

2009-05-13 @ 14:33:11
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0