Kärlek är en underbar vy.

Lördagen började ganska lugnt.
Jag och kärleken var ner en sväng på stan, gick ett par ärenden och åt glass. Mysigt värre. :)
På väg hem sprang vi in på MAXI och handlade lite, för att sedan åka hem och duscha och sen vidare till vännerna i deras "stuga". En trevlig kväll med god mat (finns det något bättre än grillat?) och sedan Eurovision Song Contest som resten av världen. Men om jag ens tänker engagera mig i att kommentera det tragiska som kallas ESC nu för tiden, så gör jag det ORDENTLIGT senare.

Måste visa en bild på den underbara blomma jag fick av min älskling i lördags på parkeringen. :) Och sen ett par bilder på idyllen vid vännernas stuga.





Ja just ja.. Sen en bild på mitt patetiska försök att plåta Gert Fylking och Robert Aschberg när de satt och signerade sin bok utanför Akademibokhandeln igår. Aldrig att jag skulle ställa mig mitt framför dom och ta kort! Pinsamt värre.. ;P


Patetiskt värre.... Men man kan i alla fall nästan utskilja bordet.... Eller?

Kommentarer
Postat av: Netha

hehe, håller med dig att det är pinsamt att ta foto på nära håll..

2009-05-17 @ 15:54:32
URL: http://neeeta87.blogg.se/
Postat av: Frida

Kul att ha hittat hit :)

jag måste hålla med föregående skrivare, jag hade inte heller ställt mej där framför å tagi kort!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0