Handledarträff

Dags att träffa handledaren. Om 23 minuter det vill säga.

Har suttit nu i ett par timmar och förtydligat mitt schema för sommaren. Asså det rimmar riktigt illa med sommarens dansprogram.... Blir nog till att välja lite. Har inte råd att sitta och köra emellan hur mycket som helst. Så dom veckor man jobbar lördag så får man nog hålla sig kvar nere i Övik på fredagen och sedan åka och dansa på lördagkväll istället.

Ser dock fram emot att få börja! Det ska bli så spännande!

Ja ja ja. Jag vet att jag upprepar mig som nån elektronisk papegoja, men det pågår inte så mycket annat inne i mitt huvud just nu, så deal with it!

Imorrn blir det till att springa Blodomloppet i alla fall. Var ut och sprang en vända igår (5 km) på ny bästa-tid, vilket bådar ganska gott inför Tjejmilen i slutet av augusti. Än så länge så förtränger jag att det är den dubbla distansen för att kunna hålla humöret på topp. Det faktumet tar jag itu med i sommar, då jag inte kommer ha annat att göra på ledig tid än att städa och träna. (Städa -> kommer ju bo i sjaskig studentkorridor = mycket städning).

Dags att packa ihop och bege sig till lite mild aga.
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0