Girls night.

Ja herre gud säger jag bara. Så skönt det kan vara ibland att bara få prata av sig lite! Speciellt med människor som förstår en.

Haft en helmysig kväll med tjejerna (kram på er allihopa!).
Men oj, vad det kan spåra ur iblang.... *rodnar* Eller hör det bara ihop med att vara tjej bland andra tjejer. Jag älskar hur totalt ogenerad vår kvinnliga ras kan vara! Inte behöver känna skam över sina tankar, som man själv ibland kan tycka är riktigt udda. Utan få veta att någon annan faktiskt har dessa udda tankar också! Sååå mycket värt.
Speciellt var det mycket värt för mig just nu. :)

Mötet med G gick mycket bättre idag än vad jag trodde. Verkade som att han faktiskt tyckte att det jag skrivit var riktigt bra! :D
Yey me!
På fredag är det två veckor kvar tills arbetet ska vara inlämnat till examinator och opponent. Börjar verkligen känna av stressen nu.
Dags att växla upp. :)

Nu längtar jag verkligen efter sängen och min älskling. Ibland får man som små insikter skickade till en från sin skyddande ängel (eller någon annan som vill en väl), och man inser hur lyckligt lottad man är. Idag betydde den insikten att jag kände en otrolig uppskattning och tacksamhet över mannen i mitt liv. Han är mitt ljus och min glädje, och jag insåg att jag aldrig vill vara utan honom.
Vill att han ska vara det sista jag ser innan jag somnar, och det första jag ser när jag vaknar, för resten av mitt liv.
Så nu tänker jag släcka ner i lägenheten, dra honom till sängen och bara ligga och titta på honom, lukta på honom och känna hans närhet, för livet är alldeles för jävla kort för att ta sådana saker för givet!



The ladies minus 1 and me.


The love of my life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0