Dagen D.

Sista dagen. På sätt och vis i alla fall. Kl 16.00. That's it. No turning back.
Kanske lät lite väl dramatiskt det där, men så känns det i alla fall. :)
Idag ska den lämnas in. Nu har den ju varit färdig i ett par dagar, bara referenserna som ska fixas, men det är ändå lite ångestladdat.. :)

Ska försöka hinna det nu på förmiddagen, så kanske jag hinner en sväng till tandläkaren. Å ja, visdomstand nummer 3, varsågod!
Nu när den motsvarande i underkäken är utopererad, så växer den övre utan hämningar, samt att den växer snett utåt kinden, så jag har numer ett stort köttsår längst in på insidan av kinden. Inte så najs kan jag ju säga. Och jag som hade tänkt ta ett glas vin ikväll.. Ajja... Så här kan man ju inte ha det hela helgen. Får väl ta det där vinglaset imorrn kväll i stället om det nu skulle bli nånting gjort åt den.

Nej, dags att sätta igång med dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0