Big buhu.

Usch va sur man kan bli da....

Jag har nyligen ingått ett ganska intimt förhållande med Lagerhaus. Looove Lagerhaus. Men nu är jag lite besviken...
Var ju som sagt ned i tisdags och handlade till mitt nu omgjorda badrum, som nu går i grönt.
Var ner en sväng idag också, och vad ser jag.....?!
Rea på urgulliga ljuslyktor, med gröna grodor på!
(Okej nu kanske ni blir förvirrade, men jag har bara fobi mot levande grodor. Blästrade grodor kan inte hoppa på en, och ja mamma. Jag minns grodan boll, men Jonte Karlssons hjärtlösa äventyrslust måste ha resulterat i någon traumatisk motreaktion eller nått. Ölund däremot räknas inte. Han är, sorry, var (R.I.P in the cat my friend) en ödla, och dom hoppar inte på en och kväker.)



Men dom blev jättefina på handfatet också... *lycklig* :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0