Änglar och Demoner

Igår var det alltså världspremiär av filmatiseringen av, enligt mig, en av de bästa böckerna i världshistorien:

Änglar och demoner
av Dan Brown.

Jag tänker nu inte spy ut alla mina åsikter om filmen (bra och eller dåliga), då jag vill ge alla en ärlig chans att hinna se den först. Jag vill absolut inte förstöra upplevelsen för en massa människor! Själv hade jag väntat på den här filmen i nästan ett år, så självklart var jag på premiären. Men alla hade kanske inte den möjligheten, så tills vidare säger jag bara (tolkning görs på egen risk, jag lägger ingen som helst värdering i kommande uppmaning):

Se den.


Bild från google.se

Kommentarer
Postat av: michaelan

Behöver verkligen er hjälp imorgon, snälla hjälp mig! Nu ikväll skulle jag behöva en annan sorts hjälp, hålla om, kram eller bara ngn o dela känslan med. Ska bli mys o va me er imorrnkväll!

2009-05-15 @ 00:05:56
URL: http://flickotankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0