30 kg lättare.

Det är gjort.
Exjobbet är inlämnat....

Nu väntar en till synes underbar helg. Soligt ska det tydligen bli.
Får spendera dessa två kommande dagar ute i det gröna med att läsa in mig på de andras arbeten. Vi redovisar sex stycken i varje grupp. Så det är alltså fem arbeten till som ska läsas, varav ett också ska opponeras på.
Men lite handarbete i solen ska det nog också hinna bli. :)

Känner en sådan enorm lättnad, samtidigt som ett litet ångestyngel ligger och skvalpar i magen. Men det är bara att ignorera, nu kan jag ju ändå inte ändra någonting. Det får man ta efter opponeringen.
Så nu tänker jag bara fokusera på lättnaden.
Kanske kanske dansa ikväll, men tveksamt. Känner mig ganska slut, och en hemmakväll med vin, grillat och älsklingen får nog räcka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0