Rastlöshet.

Okej, nu får det snart vara nog. En himla tur att jag börjar jobba på måndag, för nu klättrar jag verkligen på väggarna!!
Jag får i alla fall mycket gjort på handarbetsfronten. Nu kan jag faktiskt avtäcka de första bilderna på det "hemliga" projektet, och nu kan jag ju också berätta vad det ska bli.
Det är mitt allra första projekt i mönsterstickning, och det ska bli en sjal, "Svärmorssjal" heter den. Inte så j*vla illa för att vara första försöket av mönsterstickning någonsin. :D
Och färgen måste man ju bara älska. ;)




Lite svårt att få en bra närbild med mobilen, vilket behövs för att kunna visa det söta mönstret. ;)

Dans ikväll: Zlips på Baggböle. Inte jättepeppad, men jag hoppas att det blir kul i alla fall.
Fick höra i lördags av en person att jag är snäppet roligare att dansa med när jag är lite onykter. Tog väl inte riktigt det som en komplimang, men jag tar mig väl ett par glas innan kvällen då..
Dags att börja i såna fall.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha så kul ikväll!!! Du är jätteduktig på det där med mönsterstickning. Att sticka med mohairgarn är inte det allra lättaste.

Kramisar Mamsen

2009-06-10 @ 17:00:43
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

coolt =) om man skulle börja sticka =)

2009-06-10 @ 17:22:26
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0