Packa pappas kappsäck.

Jaha ja, så imorrn är det alltså dags att dra sig söderöver.
Först en sväng ner till Sollefteå över helgen, och sedan upp till Övik på söndag.
Börjar kännas pirrigt i magen redan nu faktiskt... Första arbetsdagen på måndag.
Håller på att knåpa ihop en lista så att jag inte ska glömma en massa. En kolumn för "Ta med" och en kolumn för "Handla/skaffa".
Blir ganska mycket ser jag nu. Mycker mer än vad jag hade föreställt mig. Himmel så mycket rat man behöver! ;)

Håller på att bekanta mig med en ny community. Jätteroligt är det! Bara konstiga människor som jag med samma stora intresse, och nej, då menar jag inte Dansmaffian. Tycker faktiskt att den sidan är lite tråkig. Man skulle kunna göra ganska mycket för att spejsa upp den.

På tal om spejsa upp så kanske man ska ta tag i designen av andra bloggen idag. Det är ju så fruktansvärt tråkigt väder ute... Fram med kameran. Men först, lite mat i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0