Inte direkt tidsfördriv.

Nu har jag så smått börjat uppdatera det som ska bli den nya handarbetsbloggen.
Den heter Knit a little och den hittar ni här.

Handarbetet tar fruktansvärt mycket tid nu. Det bara sprutar idéer ur huvudet och ner i skissblocket. Vill bara göra alla projekt på en gång, men har nu faktiskt varit så duktig och lagt band på mig att jag ska avsluta ett projekt innan jag får börja på något nytt. Jag har varit så pass snäll att jag inte behöver avsluta alla innan jag får påbörja något. 3-4 projekt samtidigt är optimalt. Då kan man byta när man blir lite less. Sen kan det ju bli så att man jobbar mer på ett av dom i perioder, och just nu är det Svärmorssjalen som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0