GLÄDJE!

JAG ÄR FÄRDIG!!

Både opponeringen (fick kommentaren "klockren!" av två handledare/kursansvariga som var med) och presentationen (examinatorn inledde med: "Ja, jag vet inte vad jag ska säga. Arbetet är jättebra".) gick jättebra. Fick så mycket beröm så jag blev jättegenerad. Röd som en tomat och stirrade bara ner i golvet med några mumlanden..
Lite pinsamt, men who cares?! :D
Fixade den lilla mening som skulle till i en figurtext igår kväll och skickade in det direkt. Och jag som hade vigt hela måndag och kanske lite av tisdagen till revidering...! Vad ska jag nu syssla med till veckan??
Kollade mailen nu för ett par minuter sedan och då hade examinatiorn redan svarat.

Jag är GODKÄND!!

Vilket betyg vet jag inte och det skiter jag i just nu om jag ska vara ärlig. Men jag är FÄRDIG! Jag är färdig med min utbildning. På lördag kl 12 är jag officially a grown-up!
I know, skrämmande va?! :D

Look out världen, here i come!

Kommentarer
Postat av: Hampus

Grattis Gudmor till examen.....Puss o kram vi ses nästa helg.

2009-06-05 @ 10:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0