Fredag.

Om ett par timmar bär det av söderöver, och jag har bara sån ångest just nu över att jag ska glömma nånting....
Men det är ju inte direkt som att flytta till andra sidan klotet. OM jag nu glömmer någonting så åker jag ju hem över midsommar, eller om det är riktigt kris så får kärleken komma ner med det. Så enkelt är det. :)
........ Kom just på att schemat kan ju vara bra att ha med sig....... Där ser ni, att så här är det! När man pratar om det så kommer man på saker som man måste ha med sig som man inte har tänkt på tidigare. :)
Och nu hoppas jag bara att det finns en nätverkskabel i lyan, annars är det prio ett att införskaffa!! Jag kallar det lyan för det är faan inte större... :P

Dags kanske att äta lite frukost, i alla fall så man står sig ner till övik. Får äta nått lunchaktigt när jag kommer ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0