Done!

Oh my god..
Jag fattar inte vad jag just har gjort.
Som sagt tidigare så ringde dom och sa att jag kunde hämta min penna, så jag var ner på stan och gjorde det. Sååå fin den är!!



Jag blir nästan tårögd (skitbilder jag vet, men det är det bästa som går att åstadkomma med en mobiltelefon och en lite skakig hand).

På väg ner på stan så fick jag åka förbi på universitetet och hämta mitt examensbevis!! :D Så nu behöver jag inte vänta på posten längre. ;) Så därför så passade jag på att dra kopior nere på bokhandeln på en gång. Då fick jag dom validerade på en gång också. Och nu, hemkommen för en stund sedan, har jag betalat in ansökningsavgiften till socialstyrelsen, samt att jag har gjort i ordning ansökan, så nu behöver jag bara slicka igen kuvertet och lägga det på lådan. Det har redan frimärken and everything. :)
Men det tänker jag inte göra förrän imorrn. Ska visa upp det för chefen imorrn innan jag skickar det så det är grönt med henne också. :)
Guuud så spännande det känns. :D

Tar bussen ner till Övik imorrn kl 12.05. Hämtar nycklarna till lyan och kollar läget där, och sen en sväng på stan på jakt efter den nya väskan, och sen ett par timmar på apoteket (fräscha upp dataminnet lite).

Ja ja ja, jag vet att jag ältar, men det skiter jag i! Allting är bara så spännande just nu, och jag har kortminne som en guldfisk, så jag vet inte vad jag redan har sagt. Det får ni ha överseende med, that's just me. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0