Day before D-day.

Imorrn är det alltså dags. Jag känner mig förvånansvärt lugn måste jag säga... Inte ett dugg orolig. Än i alla fall.
Är dans på Baggböle ikväll, men jag stannar hemma. Älsklingen får åka själv. Ska vara hemma och slappa och försöka ladda upp lite inför imorrn i alla fall.

Lite bilder från helgen och gårdagens lite sorgliga farväl.

Brännbollsyran lördag.

Är han inte fin pojken min så säg! *blir fortfarande helt pirrig*

Gårdagens lite halvsorgliga farväl av datasalen.
(verkligen farväl, dom börjar riva taket på måndag!)

Detta har varit vardag i tre år, och nu är det slut! Oh I'm gonna miss u guys!!! :(

Fick ta skydd i bilen idag när jag kom hem. Precis när jag skulle kliva ur brakade världens hagel-/regnoväder lös.

Lite ovanlig syn i JUNI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0