Saturday night's alright.

Jepp jepp. Lördag igen....
Haft en ganska soft dag här hemma bara. Fick nått tuppjuck och vände upp och ner på köket av den städtornado jag kan förvandlas till ibland. Men jag märkte en sak som jag måste kalla in de tyngre artilleriet till (a.k.a min mamma), nämligen fläkten... Vet inte riktigt hur man ska angripa den, gjorde mitt bästa men måste nog be om ett litet handtag och några knep.
En av de största styrkor en människa kan ha enligt mig är att kunna be om hjälp. Det är respektabelt i mina ögon. Att man ibland kan inse att jag klarar inte det här själv, och att man då ber om hjälp istället för att vara så jävla stolt att man inte gör det. Nu handlar det kanske mer om andra situationer och inte om att städa köksfläkten, men jag kom bara att tänka på att det faktiskt är en egenskap som jag värdesätter både hos mig själv och hos andra.

Blir nog en bra kväll. En kväll i glada vänners lag, som dock snabbt skulle kunna bli bitter om det finns någon/några dåliga förlorare i gruppen... :) Spelkväll bådar för sura miner, om än bara för en liten stund. :)

Sitter och smågluttar lite på "Are you smarter than a fifth grader?". HAHAHAHAHA! Vilket jävla program! Hur korkade är människor egentligen?! Blir nästan lite mörkrädd till och från.
Programmet kan rekommenderas. :D
Dax att förbereda lite gottgott.
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Kid

Hehe - mjaooo...jag var visst lite hung up på han ;p. Ja f-n - åk till Norge! Bättre lön helt klart - dessutom får man 15% skattereduktion från månad 7 upp till fjärde året (det får man igen som en åternetalning efter man deklarerat). Inte många som vet att dom har en sån deal med Sverige =). A vette gudarna vad jag ska göra...har jobberbjudande i England och är grymt sugen på att åka men har ju en 3,5 åring som ska kunna träffa sin daddy typ varannan helg så det finns lite hinder :/. Gissar att jag fixar sommarvikariat i Ume eller nåt till att börja med och smider större planer under tiden ;) - löser sig. Haha ser oxå på det där programmet nu...

2009-01-10 @ 19:14:14
URL: http://misskid,blogg,se
Postat av: Kid

...typ satte komman på adressen på tid inlägg :p ...

2009-01-10 @ 19:16:51
URL: http://misskid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0