Pirr i magen!

Nu börjar det verkligen dra ihop sig!
Har inte börjat packa än, väntar på att tvätten ska bli klar. Kändes smartast att tvätta allting först, och sen packa allting på samma gång. Då känns det som en mindre risk att glömma hälften. :)
Men det är mycket som ska med! Ojojoj. Hela vardagen ska ju flyttas. Kommer ju bara vara här hemma på helgerna, och det man behöver under dom två dagarna har man ju med sig hem i en liten väska.
Har i alla fall organiserat det hela så pass att jag har skrivit en liten "kom-ihåg-att-packa-lista", med såna där typiska saker som man alltid glömmer, t. ex. mobilladdaren och duschcreme.
Har suttit och tittat lite på vad det finns för träningsanläggningar att tillgå i Övik stad. Det finns ju faktiskt en träningslokal på området där jag kommer bo, men det är ett ganska begränsat utbud. Nån roddmaskin, några hantlar och kanske ett fungerande löpband om jag har tur. Det hoppas jag verkligen eftersom promenera är typ den enda motionsform jag får utöva just nu, tills ryggen är helt rehabiliterad.. Dansa får jag också göra dock, men bara så länge det känns bra.

Åh va spännande det känns! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0