Gimme gimme.....

Känner mig faktiskt riktigt stolt som har kommit igång med träningen. Har precis kommit hem från IKSU. :)
Men jag blev samtidigt lite orolig när jag fick ångest över att äta en liten smörgås till mellanmål idag när jag kom hem innan jag skulle iväg och träna..... Det gör ju faktiskt inte så mycket. Man kan inte träna på tom mage. Och det var ingen onyttig smörgås heller! Det mörkaste, brunaste brödet i butiken och med hummus som pålägg. Hummusen är också nyckelhålsmärkt! Och ett äpple.... Känner mig bara fetast i världen just nu. Mest troligt beror det på tidpunkten i månaden, men det är ändå inte roligt. :(
Och även fast jag känner mig fetast i världen så vill jag ändå äta massa onyttigt, vilket gör att jag känner mig ÄNNU fetare och samtidigt får dåligt samvete och vill åka tillbaka och träna en timme till......
Okej, jag ska sluta babbla om mackor och fett....

Sista veckan i skolan är påbörjad. Känns både skönt och ångestfyllt.
Irriterar mig bara hela tiden på att jag inte kan sitta ordentligt utan att få jätteont i ryggen. Men kom på en liten bättre lösning idag. Borden går att höja, så jag vevade upp det till max, så nu kan jag stå. :) Går riktigt bra faktiskt.. :)

Nej, dags att laga lite kalorisnål middag. Lätt för magen och för samvetet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0