Dagen D.

Äntligen är det torsdag!!
Äntligen får jag åka till naprapaten! Bara 1 timme och 14 minuter kvar. :D
Kan inte sitta utan att det känns som att jag ska gå av. Men nu får jag åka dit, och bli helad, och skämmas lite när han frågar om jag har gjort mina övningar...... *skakar skamset på huvudet* Eller jo, jag har faktiskt gjort dom, men jag vill dra mig till minnes att han sa 3-4 gånger om dagen och inte 2 gånger i veckan........
Men nu blir det skärpning. Jag har fått smak på en värld utan ryggproblem, och nu vill jag inte ha nånting annat, så jag lovar att jag ska vara duktig! :)

Annars händer det inte så mycket just nu. Sitter på skolan och räknar minuterna tills jag får åka dit. Imorrn blir det lite plugg hemifrån då vi inte har så mycket att göra.
Vill bara träna, träna, träna, men kan inte för ryggen, vilket gör mig såååå frustrerad. Sen vill jag bara äta en massa onyttigt för att det är den tiden i månaden nu, och det odlar fram ett ordentligt dåligt samvete. Så man kan väl inte direkt påstå att jag är i balans just nu.

En vecka kvar hemma innan det bär av till Övik för 10 veckor framåt. Ja, självklart åker jag hem på helgerna, men det är ändå en stor omställning. Någon ska klara sig ensam hemma och jag kan inte förneka att jag är lite orolig över vad som kommer möta mig i hemmet när jag kommer hem på helgerna. Men han får f*n ta lite extra ansvar nu när jag inte kommer vara hemma och plocka upp efter sig själv. Förhoppningsvis kanske det blir hans "eye-opening experience" för året. :)

Kommentarer
Postat av: Kid

Men Hey! :D Inte igår! Haha "Nirden" - Jobbade du där i somras eller har du bara stött på han? :p Jag har en termin kvar på advokatsekreterare som jag läser på distans plus att jag har lite annat på G med. Gjorde ju illa mig för exakt ett år sedan och akutopererade mig i svanken men blir mer och mer återställd - fast haltar lite än...Mår bra men tröttsamt att inte kunna röra sig som förut men det kommer sen! ;) Im not worried! Boru då?

2009-01-09 @ 11:55:41
URL: http://misskid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0