Allting har ett slut.

Tyvärr så har även detta "jullov" det, om man nu kan kalla det för jullov. Har jobbat varje dag som gått. Har suttit hemma själv på annandag jul och nyårsdag för att sambon har jobbat. Idag är han tack och lov hemma. Sista dagen innan cirkusen drar igång igen.
Vi hade faktiskt tänkt vara så tappra att börja så smått redan imorrn.
Imorrn får jag klippa mig också! Wiiii! *überlycklisch* Ser fan inte riktigt klok ut...

Idag har jag kommit ett steg närmare mitt nyårslöfte. Jag valde att göra det som var bäst för mig själv, och nu känns det så fruktansvärt skönt.

Ikväll är det dans i Skelleftehamn. Om jag inte hade haft så ont i ryggen/rumpmuskeln (pga ryggen) så skulle jag ha sett riktigt mycket fram emot kvällen, nu är jag väl egentligen bara lite halventusiastisk.... Är det vuxenpoäng också att man tänker på att man faktiskt ska upp imorrn och att man åker och dansar ikväll innebär att man kommer sent i säng? I såna fall så tar jag emot dom poängen utan kommentar. Jag behöver min skönhetssömn för att jag ska fungera korrekt. Sambon kan intyga...... :P

Har inte tid hos naprapaten förrän på torsdag..... *suck*
Ge fan på att jag kommer vara på bra humör på torsdag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0