Aldrig mer.

Jag kan nu med ganska stor sannolikhet säga att jag aldrig mer behöver skriva en tenta! :D
Skrev sista tentan nu på förmiddagen och det kändes riktigt bra, och jag skulle bli väldigt förvånad om det inte går vägen. Men det kommer det göra. :) Vilket betyder att jag inte har fått en omtenta på hela utbildningen. :D Faktiskt ganska stolt över det. :) Och inte nog med att jag inte har fått någon omtenta, utan jag har klarat mig med ganska bra marginal och fina betyg. Jag är SÅ STOLT över mig själv. :D

Nu är det bara praktiken och examensarbetet kvar, en termin. Men det är ju inte så bara egentligen.... Men det känns bara, om jag tittar tillbaka på allt det som jag redan har klarat av.
Kommer få kramp i ansiktsmusklerna före kvällen, för jag kan bara inte sluta le. :)

Nu ska jag njuta av den här underbara dagen. Jag tänker inte oroa mig för praktiken eller vara nervös och skräckslagen. Inte idag. INTE idag. :)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Jag är också stolt över dej, jag har aldrig betvivlat din läsiver.

Kram på dig piga.

2009-01-19 @ 16:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0