Motivation.

Det går framåt, men varje tisdag närmar sig i ångestens tecken från och med ett par veckor sedan.
Men men, sköter man sig bara så ska ju inte det vara nått problem. :)

Har just kommit hem från la stada. Vi har införskaffat i födelsedagspresent till en kompis som fyller år imorrn. Ska bli spännande att se hur jag klarar en sådan fikasituation. Ska nog gå bara bra. :)

Är mest fascinerad av att motivationen fortfarande finns kvar..! Den vårdar jag ömt.
Längtar tills imorrn. Onsdagar är my favorite day of the week. Då går "min" serie på TV, plus att jag går på världens bästa Funk-pass. Det är så jävla kul! :D

Nej, dags att ta över i köket.
Enjoy life everybody. It's pretty fucking awesome. ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt gumman, de är bara att hålla i!!

Kram från Pappa

2009-04-29 @ 10:17:01
Postat av: Pappa

Bara att hålla i!!!

Kramar

2009-04-29 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0