Day off.

Imorgon har jag tänkt unna mig en helt ledig dag.
Jag ska inte bara vara hemma, och skriva uppsats hemma, utan jag ska vara ledig. Ska inte göra nånting som har med examensarbete att göra. :)

Jag har bara en sak planerat imorrn.
Imorrn får man äntligen nya pengar, och jag har varit så j*vla duktig den här månaden med att prioritera och välja bort, att imorrn när jag har mer än 87 kr på kontot, så ska jag åka ner på stan, och gå på den mysigaste garnaffären i hela världen.
Virknerven har börjat vibrera och klia lite, så jag tänkte stilla den med ett nytt mönster och ett fint och mysigt garnnystan i någon underbar färg, eller flera nystan i flera underbara färger.
Har inte bestämt mig för vad det ska bli av det hela än, men jag ska ta god tid på mig, och sätta mig ner i deras lilla hörna och lusläsa alla mönsterpärmar. :) Kanske måste svänga in på skolan och kopiera lite saker, men det är saker som INTE har med skolan att göra, så det gills inte. Jag snyltar bara på universitetets resurser.. ;)

Sitter och mysläser en bok om stickning som jag lånat på biblioteket i soffan och dricker en kopp te, och bara känner mig ledig och för mig själv en stund. Jätterolig bok. Några mysiga saker som jag nog måste ta och knåpa ihop från den boken. :)

Handarbete är världens bästa terapiform. Det och träning.
Ni som inte har provat råder jag verkligen att göra det. :)

Kommentarer
Postat av: Irene

Hihi - ja visst är det kul!! Hade nog hänt tidigare om inte en viss perso stulit halva mitt lager jag köpte in 2006 :p - men nu äre på riktigt!!! =D www.ireneberg.se Kolla! Jag blir översvämmad av blivande kunder som hör av sig! Många från Umeå med!Och jag har inte ens annonserat än haha! Kramen!

2009-04-24 @ 14:59:49
URL: http://misskid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0