Världen från en annan synvinkel.

Nämligen under ifrån.
Just det ja. Är sängliggandes (till typ 95%) sen i lördags. Böjde mig ner för att ta på mig skorna och pang.. Ryggskott.
Självklart. Varför inte?

Spenderade femså timmar på akuten på söndag kväll, bara för att få konstaterat att ja, du har ryggskott. Hem och ät Alvedon och Ipren och försök att röra dig så mycket som möjligt... What?!
Ingen smärtlindring what so ever fick jag av dom sockerpillren, så idag ringde jag till vårdcentralen och krävde starkare grejer. En liten fördel med att vara farmaceut är ju att man vet precis vad man ska begära för godsaker. ;)
Krävde även muskelavslappnande. Skulle va trevligt om man i alla fall kunde gå på toaletten själv utan hjälp, vilket jag hoppas kommer bli möjligt med hjälp av dessa underbara piller.

Har varit hemma hela veckan. Har väl inte haft så mycket val iofs.. Men idag så var det obligatoriskt seminarium på skolan, så det var bara att packa ner filt och kuddar och masa sig iväg (med hjälp från min underbara sambo, vad skulle jag göra utan honom?!). Aldrig har jag väl varit med om att nån har behövt ligga på golvet under ett seminarium, men nån gång ska vara den första. Fick hela tiden be folk prata lite högre, och det var inte det lättaste att se OH-duken och tavlan, men jag var ju där i alla fall. OCH gjorde mitt bästa. :)







Alltid bra att se saker från ett annat perspektiv. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0