Uppfylld.

Idag är en speciell dag.
Födelsedag för vissa, armageddon för andra, ångestdag, bra dag, skitdag. Ja, listan kan göras lång.
Slängde ut 100 spänn på sjukgymnast, och för det fick jag kommentaren:

"Ja, det är ju nånting som är galet i ryggen på dig."

JAHA! Är det det som menas med ryggskott?! *morr*
Lagomt j*vla irriterad gick man därifrån.

Idag har jag en sån dag då jag känner mig lite utanför. Lite ensam. Har inte fått varit med alla andra och dansa på över två veckor, och nu ska dom iväg igen på fredag. Blir lite deppig och nere när jag tänker på det. Och dansen är väl den största bidragande orsaken att jag känner mig lite utanför och ensam, men inte den enda.

Bara för att jag inte kan följa med på alla deras äventyr så betyder ju inte det att jag har slutat att existera. Eller? Kom och drick en kopp te i alla fall.... Alla är så upptagna, och jag vet hur det är för det är även jag, men en kopp te behöver inte ta så lång tid......

Här är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0