Svett, bajs och STD.

Den här kursen är faktiskt riktigt intressant. Fast jag vet inte om det är nån självförtroendeboost direkt att gå på våra seminarium.
Jag insåg idag att jag kanske inte borde bli farmaceut... Kanske inte borde jobba med människor, just för att jag är för mänsklig. Jag HAR känslor, jag är en känslomänniska och jag säger vad jag tycker, jag är väldigt rak.
Jag kan inte agera som en maskin, som ska behandla alla lika och inte bli personligt påverkad av kunderna. Jag BLIR påverkad av andras liv, men jag kan inte tassa på tå runt allt som rör sig.
Men är det inte en positiv egenskap att man bryr sig så mycket att man är ärlig i avsikt att HJÄLPA?

Informationsuppgifter som ska göras till seminarierna för att redovisas (därav titeln).
Jippi. Och vem får det värsta? Ja men självklart jag. Sexuellt överförbara sjukdomar. Som att det skulle vara av en slump....
Yeah right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0