Stressed = depressed?

Idag har varit en dag från en annan värld, men j*vlar va mycket vi har fått gjort! :)

Fick tentaresultat idag också. Men jag vet inte riktigt. Stod att jag hade klarat båda tentorna (dom där man skulle ha 80 resp. 70 % för godkänt), men jag blir ändå orolig... Tänk om hon har skrivit fel och jag egentligen inte har klarat mig?! Det vet man ju inte säkert förrän man har hämtat ut tentan och har den i handen, och det är inte förrän nästa onsdag......
Usch, det är påfrestande för nerverna att vara student...

Imorrn är det då seminarium till kl 15.00, och sen är det bara att skynda sig hem och hinna få i sig nån middag i fall att nån hade tänkt titta in framåt kvällen.
Då borde jag nog gå och lägga mig nu, det har varit en hektisk dag, och det blir en låååång dag imorgon... Men det är ju faktiskt CSI NY om 20 minuter.... ;)

Natti natt (till alla er som inte har upptäckt denna fantastiska serie, eller som bara har vett nog att lägga sig i tid). ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0