På bättringsvägen.

Nionde dagen som krympling är snart till ända. Och bättre och bättre har det blivit. Sakta men säkert börjar mina ryggmuskler att ge med sig. Nu kan jag böja lite lite i höften, vilket var totalt omöjligt för en vecka sedan.
Det är lättare att ta sig i och ur bilen/sängen, men det kanske beror lite på att man börjar få in tekniken lite också. ;)
Mycket bättre känns det i alla fall. Nätterna är värst. Då känns det som att man har gått av i två delar.

Var och fixade naglarna idag. Äntligen! Och det känns lite som att jag kunde få unna mig det, dels för att det faktiskt är lite synd om mig (:P), och dels för att vi fick tillbaka tentaresultat idag och jag hade varit sååå duktig. :D

Seminarium imorrn. Den här veckan kanske jag inte behöver ligga hela seminariet på golvet.....
Tenta på torsdag, och det kommer så inte alls gå bra... Tentan är i två delar. 70 resp. 80 % för godkänt..... Aj aj aj...

Men jag skyller på ryggen... Vilket egentligen inte är giltigt när man har alla föreläsningar på internet och kan ligga med datorn i sängen... Men jag skyller på den i alla fall... Ja det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0