Häck väck...

Är det inte typiskt?!
Ryggen har känts relativt bra hela dagen. Vi tog en liten promenad i morse, och när vi kom hem igen så gjorde jag mina övningar och det kändes bra. Satt en stund i soffan efter maten, vilket kanske inte var så jättesmart men....
Åkte på Ersboda, Blender spelar ikväll. Dansade första dansen med älsklingen, och andra dansen - en bugg - och då small det.... Strålar ner i benet nå fruktansvärt...
Jättetråkigt! Det verkade som att det skulle bli en superkväll....

Men jag får drömma mig tillbaka till gårdagskvällen istället.. :)
Igår firade vi årsdag, 2 år för att vara exakt, och det blev trerättersmiddag på Invito. En fantastisk italiensk restaurant här i stan. Pinsam som jag är så var jag ju tvungen att ta kort på maten... :P

Så här såg menyn ut:

Carpaccio di Renna
Carpaccio på ren med marinerade kantareller, havtornsreduktion, ruccola och västerbottensost
Dryckesförslag: SUD Primitivo Merlot IGT

 

Salmerion al forno
Ugnsbakad röding med taleggiopotatis, honungsglacerade rotsaker och vitvinssås
Dryckesförslag: Feudo Arancio Chardonnay IGT

 

Tiramisú à la Invito
Tiramisu med Frangelico, färska bär och rostade hasselnötter
Dryckesförslag: Feudo Arancio Hekate Passito IGT

 

Jag valde annan förrätt:

 

Zuppa di fungo Porcino
Karljohanssvampssoppa med liten skaldjurscanneloni, parmesanost och friterad svartrot

Förrätter:


Varmrätt:


Efterrätt:


En helt fantastisk middag!!! :)
Tack älskade hjärtat.. *pussar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0