Ett år äldre.

Så var då ännu en födelsedag över, en väldigt trevlig sådan.
Många kära vänner har varit på besök och jag känner mig bara varm inombords.
Det har fikats och skrattats hela kvällen.

Det är konstigt, men jag känner mig inte äldre än vad jag gjorde igår... ;)

Imorrn är också en helt vanlig dag. Läsdag hemma och stressen börjar göra sig påmind igen..... Så mycket att göra och så lite tid att göra det på. Måste vara seriös student imorrn, annars vet jag inte hur detta ska sluta. :P
Läsa, läsa, läsa....

Imorrn blir det också födelsedagsfirande, men då med sambons bror i centrum. Och på kvällen är jag bjuden hem till en kär vän för lite vin, spel och prat. Ska bli jätteskoj.

Men nu är jag trött. Efter en fantastisk kväll. Tack allihopa för alla fina presenter, och tack för att  ni finns i mitt liv och lyser upp min tillvaro. Ni är ovärdeliga.

*gäsp*

Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är ovärderlig för mig också!! Kramisar Mamsen

2008-10-24 @ 09:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0