Blää...

Usch... Jaha, då var det dags... Om en timme gäller det.
Ångest... Vill inte bli underkänd. Har aldrig kuggat en tenta förut, nånsin.... Jag vet att jag sa igår att jag har ställt in mig på det, men nu grinar jag och känner bara ångest. Okej, ni får tycka att det är det fjantigaste ni nånsin har hört, och jag vet, det går alltid att skriva om. Men jag vill inte!! Jag vet också att jag har alldeles för höga krav på mig själv, men så är det.
Jag vill inte.... Jag vill kunna. Och nu känner jag bara enorm rädsla, men samtidigt lite jävlar anamma.
Har ju inget val i vilket fall. Bara att masa sig dit och göra det bästa av det. Två tentor väntar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0