Om.

Tänk om det inte blir som man har tänkt sig?
Vad gör man då? Bara en liten fundering......

Idag har jag hunnit med mycket. Faktiskt riktigt stolt över mig själv.
Har tvättat och bakat och skolat.

Det är ganska fascinerande hur man kan bli tröttare av en ledig dag, än en fullspäckad dag på skolan med diverse aktiviteter på kvällen. Är helt slut....... Trött som fan.
Men nu är det bara att rycka upp sig och svira om. Eller ja.... Jag är redan klar, har tid att sitta här en stund medan sambon gör sig klar. Det brukar kunna ta ett tag efter jag har sagt att nu måste vi fara......
Dans ikväll... Är bara sådär lagom peppad. Inte ens det kanske. Dåligt band. Man hoppas varje gång, men dom blir inte bättre. Kanske ikväll? :P Kan nog bli skoj i alla fall. Finns kanske lite plats att dansa på. Det gjorde det ju verkligen inte förra gången när Zlips spelade...... Shit. Man kände sig som en flipperkula. Sen gör det ju inte saken bättre att lilla jag är precis i armbågshöjd på alla andra, vilket gör att jag lämnar sådana trånga kvällar med en mindre hjärnskakning.

Dans hela helgen blir det, men jag hoppas att jag får använda dagen imorrn till att bara vara. Jag tror bestämt att det är alpint på TV också.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0