Mina fönster mot världen.

Satt alldeles nyss och pratade med en kompis på MSN. Han ska köpa nya glasögon.
Jag är så avundsjuk!! Jag har haft samma glajer (annat ord för glasögon som min kusin gillar att använda, och som har fastnat i huvudet efter en vecka med henne på Kreta i somras) sen första året på gymnasiet. Och inte nog med att jag är "lite" less på dom, så hjälper dom nästan inte längre. Min syn har blivit sämre. :(
Så snart MÅSTE jag verkligen ta mig i kragen jag också, och gå och pröva ut ett par nya. MEN...... Det är ju så dyrt.......
Inte har jag dom pengarna inte..... Får väl försöka spara lite pengar. Men det är ju så mycket som ska sparas till...
Usch. Nej, jag får nog gå omkring i mina silverbrillor ett tag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0