*knorr*

Ursäkta... Det är bara min mage.

Så var ännu en vecka med studier överstökade. Just det, har tagit ledigt imorrn. Dags för den stora transplantationen i helgen ju! :D
Vi åker upp redan ikväll efter sambons innebandyträning, och kommer hem på söndag. Så alla ni som har tänkt höra av er till mig i helgen: don't. Det är ingen idé. Jag befinner mig i radioskugga hela helgen.
Kameran ska med självklart! Denna stora händelse måste ju dokumenteras och visas upp för allmänheten.

Suck.... Tänk om skolan kunde kännas lite roligare.... Just nu känns det mest bara jobbigt, men det kanske beror på en halvtaskig kursansvarig. Känns inte direkt som att hon har lagt ner speciellt mycket energi och engagemang på kursen....
Men det kommer förhoppningsvis fram i kursutvärderingen, som jag VERKLIGEN ska fylla i!

Sammanstrålade med sambon efter skolan idag så vi promenerade hem tillsammans. Svängde förbi OKQ8 på väg hem då sambon skulle hämta ut ett paket som kommit, och när vi skulle gå så tyckte han att vi skulle gå genom bostadsområdet bredvid hem, och inte på cykelbanan efter storvägen som vi brukar när vi går den vägen...
Kanske inte det smartaste om man inte har nån som helst aning om hur man ska gå........... Tog en stund att komma hem.... Men nu är vi hemma i alla fall, och snart är det mat. :)

*knorr knorr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0