Julafton för näsan.

Åååh, nytvättat luktar så gott! :)
Ska ner och hämta det sista om en stund.

Vaknade 06.47 imorse, var upp på toaletten och sen kunde jag inte somna om.. Konstigt det där, att man (i alla fall jag) alltid vaknar jättetidigt när man är ledig.. Jag som verkligen är i behov av att få sova ut i lugn och ro just nu också. Har problem att sova sen ett tag tillbaka, och jag har aldrig tidigare haft problem med sömnen, så det är så irriterande.
Drömmer jättemycket och intenstivt, ofta mardrömmar. Kan inte ligga still, för efter fem minuter i samma position så värker det i hela kroppen, hur jag än ligger. Mitt humör tar verkligen stryk av det här, och det känns inte alls roligt och jag får dåligt samvete, eftersom det går ut över min sambo varje dag, vilket absolut inte är rättvist. Känner inte igen mig själv längre.

Skönt att man får njuta lite av doften av nytvättat i alla fall. Nånting som lyser upp min dag tills älsklingen kommer hem om en stund. Sen blir det fika på stan med vänner, och senare ikväll har sambon innebandymatch och sen blir det dans på klubben efter det. Är faktiskt riktigt sugen på att dansa ikväll. Skoj. Ser inte fram emot saker så mycket nu för tiden. Lite likgiltig, och det är den absolut värsta känslan jag vet. När man inte känner nånting....... Hör väl till den lilla höstdepressionen jag har diagnosticerat mig själv med. Tur att man har några små ljuspunkter i livet i alla fall...

Herrarnas slalom, andra åket. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0