Inspiration.

Jag har några bloggar som jag har som rutin att läsa varje dag. Ibland blir jag till och med lite besviken om det inte finns nått nytt att läsa. :P
Många inspirerar mig, dels genom det dom skriver, och dels genom HUR dom skriver det. Det är så underhållande att läsa när personen är duktig på att skriva, om dom är duktiga på att uttrycka sig i ord och dom får gärna vara lite fyndiga. :)
Tack alla ni som förgyller min dag genom något så enkelt som att berätta om er vardag och era vardagliga funderingad och tankar.
Hoppas att jag hjälper någon på samma sätt. :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Klart du gör piga! Det känns som jag är närmre dig när jag läser din blogg.

Kramisar Mamsen

2008-12-01 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0