Helgen som gått.

Som tidigare nämnt så blev ju inte dansen på fredagskvällen någon succé för min rygg, men resten av helgen blev ändå inte helt misslyckad.

På lördagen drog vi till svärföräldrarna mina för att titta lite på min älskade bil. Hon låter inte alls bra, nått fel med motorn tydligen... Som tur är så har ju sambon en likadan bil stående sen några år tillbaka som har fått fungera lite som reservdelsbil till min Kermit (ja, hon heter så min bil). Helgens stora spänningsmoment var alltså huruvida vi skulle få igång motorn i hans gamla avställda bil, för om det gick, ja..... Då får min älskling ett nytt hjärta! Det blir alltså en hjärttransplantation på min lilla underbara Kermit. Och se på f*n, den gick igång!! :D Jag blev så glad så jag började böla mitt uppe i alltihop. Min bil är min ögonsten, så är det bara. Min allra käraste ägodel.
Men den gick alltså igång, så nu är det väl halvt inplanerat att transplantationen ska ske till helgen... :D

Innan vi drog från stan i lördags mot ödsligare marker, så var vi förbi en sväng på JULA (lite favvobutik, vet inte varför.. :P), och där fick jag mig ett par alldeles egna hörselkåpor. Det kan behövas när man står och kapar ved och har sig. Och det var inte vilka hörselkåpor som helst.... Dom är rosa!! :D
Tror svärfar blev lite avis av bilden nedan att dömma, och ska jag vara ärlig så är han ganska söt i dom. ;)



Nej, off to the kitchen. Sedan vidare till vän för hårfärgning och prat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0