Fyllan är över.

Har nu sovit 15 timmar i sträck. Tror aldrig jag har sovit så länge någon gång förrut.

Operationen gick fortare och lättare den här gången. Tog bara 1½ timme. Vi åkte från sjukhuset strax efter tre. Var in på apoteket och köpte värktabletter. Många.... Var in en sväng på ICA också och köpte "mat", nyponsoppa och yoghurt.
Somnade i soffan halv fem.... Man blir ganska snurrig och i fyllan av det där man får.. ;)
Men vilken chock jag fick när jag kom dit. Jag var inställd på att dom skulle ta höger uppe. Den har gett mig lite problem, och när jag var till tandläkaren för typ en månad sen så sa dom att det var på den jag redan hade en remiss.. Men det var galet. Det var den andra tanden nere som skulle ut! Lite chockad och mer orolig blev jag. Uppe är det tydligen lättare att ta eftersom att tanden har en annan form där, typ glasstrut sa dom, vilket gör det mycket lättare. Så det vart ju inte en positiv överraskning direkt när jag har gått och inbilla mig att det här kommer nog gå bättre än förra gången, nu ska dom ju ta uppe och det är ju inte alls lika farligt.. Där fick jag......

Men nu är man som folk i alla fall, förutom att det gör ont som *pip* och att vänstra kinden är dubbelt så stor som den högra.

Dags att försöka få i sig lite föda. Sugröret är min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0