Time flies...

... when you're working. Inte när man har skoj. Jo det också i och för sig, men fy så fort veckorna går nu.
Dagarna bara flyger förbi, och det är både bra och dåligt på var sitt sätt. Bra: veckorna går fort och det blir fort helg. Dåligt: sommaren är snart slut hörrni!! Skolan börjar om skrämmande få veckor.

Har inte varit så aktiv här på senaste tiden, men det kan jag knappast skylla på arbete eller annat heller för den delen.
Vet som aldrig vad jag ska skriva. Gör som samma sak på dagarna, och jag tror inte det roar nån att sitta och läsa samma sak varje dag...
Men jag får väl försöka plita ner guldkornen i tillvaron. Som att våran lilla gudson kom till världen 13:e juni. Världens sötaste är han (storasyster hans också för den delen)!

Idag cyklade vi en tur runt Nydalasjön, det blir drygt en mil. Jätteskönt var det. Synd bara att solen försvann nu här på eftermiddagen, det var ju så fint i morse. Ajja, det lovas bättring på vädret i alla fall. :)
Imorrn är det Afro i Vänortsparken. Har varit sugen länge att prova på afro.. Är väldigt sugen på att dra dit imorrn. Är det soligt och fint så blir det definitivt av.

Nej, lite TV och frukt och mys med pojken innan sänggående.
Fortsättning följer. I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0