Dans dans..

Ja, ikväll var det alltså dags igen. Date i Baggböle. Inte den bästa dansen, men har inte så höga förhoppningar heller, och vem vet, man kanske blir positivt överraskad. :)

Jag tror aldrig jag varit med om att den dag på jobbet har gått så SAKTA!! Tiden kröp verkligen fram.
Men nu är den över, och bara två dagar kvar innan det är helg igen. Kan verkligen inte fatta att sommaren snart är förbi.... Får kalla kårar bara jag tänker på snö!

En kär vän försöker pusha mig att köpa en vespa han har sett på blocket.se, och man kan ju inte annat än bli lite sugen när man ser skönheten! Den är SVART OCH ROSA! Precis som JAG!! :D

Bävar mer och mer för varje dag som går inför flygresan.... Jag är helt övertygad om att jag kommer dö!
Så alla ni som läser det här, och alla ni som jag bryr mig om:
Jag bjuder er farväl! (i förskott för att vara på den säkra sidan...) Men jag har några dagar kvar i alla fall, och dom ska spenderas väl! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0