Oro.

Jag vet inte varför men jag är bara orolig, och lite rädd tror jag... Vill bara att allt ska lösa sig till det bästa...

Imorrn är det tenta. Känns både roligt och tråkigt. Tråkigt inte för att det är just tenta, utan för att det är slutet på den roligaste kursen som vi har läst hittills. Farmakokinetik är ju hur kul som helst, man får ju räkna en massa!! Och matte har alltid varit mitt favoritämne (förutom syslöjd då, vilket kanske förklarar min andra blogg.. ;) Fit for Knitting heter den, om någon är intresserad.)

Nej, nu ska jag försöka få tag i grabben så vi kommer oss ned på stan nån gång. Vill ju hinna hem till kl 17.00 och damernas individuella i skidskytte-VM. :) Det kanske inte är så mycket att le för, jag menar det har ju inte direkt gått lysande hittills. Men å andra sidan, det kanske är idag det ska vända? Eller i morgon.... Eller på lördag.... Ajja, man får inte tappa hoppet. Jag ska då dra mitt strå till stacken och hejja fram Helena och Anna-Carin så bra jag kan. Helena tror jag mycket på idag. :)
Och imorrn kanske det släpper för Björn Ferry? Man vet aldrig... :)

Heja Sverige! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0