Snygg som få.

Jaha...
Då sitter man här igen då...
Nej, skämt åsido. Sambon är och svänger sina lurviga med en killkompis, medan jag sitter här hemma själv i soffan med mitt vinglas. Får verkligen se till så att det här inte blir en vana... :P Jag som typ aldrig dricker alkohol, har nu två helger i rad suttit och smuttat på ett gott rödvin. Men jag är ganska säker på att det inte klassas som nått hårdare missbruk.. ;)
Och nu väl inne på det tredje glaset så börjar jag känna mig riktigt snygg. :D
Varmt och mysigt. :)

Sitter och spelar lite poker och har kommit fram till att jag spelar riktigt jävla bra med lite spetsat blod. :D

Imorrn kommer pappsen med fruga till stan. Fika med dom på stan innan dom ska företa sig lite julshopping.
Och på söndag blir det julmarknad, på riktigt den här gången. :) Nu är det i alla fall rätt helg.
Men just det! Imorrn är det ju Vinterstudion typ hela dan.... Hur ska detta gå?! Skidskyttet är ju livsviktigt, resten skiter jag i.....
Får försöka få ihop dagen i alla fall.... Ingen panik.... En klunk vin till så löser sig allt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0