Vis av tand?

Den enda visdom jag har fått av min senaste visdomstand är att dom kan göra jävligt ont!
Corsodyl och Ibumetin om vartannat. Vill inte ha en till infektion i käkbenet på grund av den där jävla tanden, för det var inte att leka med kan jag ju bara säga!! Är nog det värsta i fysisk smärta som jag har varit med om!

Idag är det studentsportardag på universitetet, så då ligger man hemma och gör ingenting.... =P
Ska iväg och äta middag hos Fredriks föräldrar på Teg i eftermiddag och sen blir det kanske lite brännboll ikväll. Det skulle vara riktigt skoj faktiskt. =) Har inte spelar nå brännboll i sommar.

Annars rullar väl vardagen på som vanligt antar jag. Humöret går upp och ner, vissa stunder känns det bra och vissa stunder är det lite jobbigare, men så är det väl för alla antar jag, vad det än rör sig om.....

Just nu vet jag inte hur det känns. Vill inte känna efter för mycket om jag kan låta bli.
Hungrig är jag i alla fall, och Fredrik är hemma när som helst, så då blir det äntligen lite mat.
Så pass kan jag känna efter......

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Varför bloggar du?
http://junitjej.blogg.se/1189571620_varfr_blogga.html

2007-09-12 @ 12:02:30
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0