Tredje hjulet.

Jag är så jävla less på att känna mig så. Känns som att det händer på mer än ett område i mitt liv just nu.

Ett enkelt exempel är ju dansen, där danspartnern "dumpar" en för att börja tävla med sin flickvän (som förresten var min dubbelbuggspartner tillsammans med Tjove), för att dom ska flytta till Övik efter jul. Men ojdå, då visar det sig att det ska dom inte alls det, och nu märks det på båda två att de försöker vara extra snälla mot mig, på grund av dåligt samvete! Jag blir så förbannat less på såna fjanterier!! Sluta fjäska för mig vetja! Då kanske jag får tillbaka lite respekt.

Som sagt finns det ju då även andra områden i livet just nu där jag känner mig som tredje hjulet, och det känns också jobbigt, att det är överallt.....
Och ett av områdena känns extra plågsamt...

Gick bra på skolan idag i alla fall. Skönt det.

Och så skulle man nog vara innebandysupporter ikväll ja.... Just det...
Då får jag ju i alla fall sitta själv, och det är då mycket bättre att vara det ENDA hjulet, istället för det tredje...
Så känns det nu i alla fall.....

Kommentarer
Postat av: michaela

Jag vet inte om det är helt fel att jag skriver. Vet inte. Om jag är fel. Vet inte. Svårt. Eller om det är ngt helt annat. O är det så, så får du när som helst höra av dig om du vill o "prata av dej". Jag vet inte.

2007-09-20 @ 23:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0