Lördag kväll..

Happ... Pratade med pappa igår och det verkar som att han och Eva har börjat kolla lite på datum för bröllopet... Det verkar som att det blir nån gång i augusti.
Hade lite diskussion med pappa om låtarna de har valt som de vill att jag ska sjunga. För att du finns av Sonja Aldén är väl helt okej, men Without you av Mariah Carey (och Il Divo, de ville helst att jag skulle sjunga den på italienska) är väl en aning fel ute! Har de inte lyssnat på originaltexten?! Han lämnar henne och hon sitter och grinar och "ååååh, jag kan ju inte leva utan dig!"!!! Det ska man väl inte sjunga på ett bröllop?!?! Nej, det kändes inte alls bra, så jag gav dem ett annat förslag som jag tyckte var bättre, och om nån har nått förslag så är jag väldigt tacksam! =)

Känns lite bättre nu tror jag... Inte helt bra, men MYCKET bättre än var det var tidigare i veckan.
Skönt det i alla fall.
Två glas vin hemma i soffan själv och jag känner mig en aning snurrig... Inte bra det här.... =P
Kanske måste börja träna litegrann, annars finns ju risken att man får skämmas när det kommer till kritan.. =S

Inte bra det, nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0