Ångest...

Har gjort någonting som jag absolut inte skulle ha gjort, och nu känner jag mig jättehemsk...
Att man känner sig som en 600 kilos valross gör inte direkt att jag mår bättre rent allmänt heller, speciellt inte när man hela tiden ser sig själv omgiven av små eteriska varelser med typ storlek 32, eller så är det gravida människor överallt, och då mår man oxå dåligt, för för dom är det ju "okej" att vara lite tjocka.

Vet inte vad jag ska göra åt alltsammans...... Det blir bara för mycket.

Vi hann göra klart ASA-labben idag i alla fall. Känns ganska skönt att inte behöva sitta på lördag, med den i alla fall, blir nog en hel del plugg på lördag i alla fall är jag rädd, men det känns lite lindrigare att läsa endokrinologi än att försöka dra en massa slutsatser utifrån massa plasmakoncentrationsdiagram och eliminationsdiagram och skit.

Måste säga att jag är väldigt besviken på årets Idol-tjejer. Fastnade inte riktigt för nån ikväll, förutom litegrann för Amanda.

Nu blev det bara pladder här på slutet känner jag, vilket är lite onödigt då jag egentligen borde gå tillbaka till böckerna, och fortsätta läsa om fibrinolytika och olika former av diuretika... Jippie......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0