Hipp hurra....

.....fy fan va jag är bra!! :D
Fick veta idag att jag klarat farmakologitentan, VG till och med. :D
Känns sååå skönt. Skönt att inte ha den släpande efter, speciellt eftersom att kursen vi läser nu känns lite knepig. En utmaning, och det är ju alltid kul, men då vill man inte gärna ha en 15 hp-kurs släpandes efter.

Kände mig riktigt smart idag på handledarträffen. :P Man kanske inte är helt ute och cyklar i alla fall!

Lite uttråkad nu, men hittade spin off-en av Greys Anatomy på DC, Private Practice, och det ska bli kul att se, så nu har jag någonting att göra i ca 43 minuter i alla fall... :)

Kommentarer
Postat av: michaelan

Stort grattis! Verkligen! Ses på dansen ikväll? m

2007-11-16 @ 08:14:19
URL: http://www.flickotankar.blogg.se
Postat av: Mamma

Jag har väl aldrig tvekat på att du är bäst :-)!!!

2007-11-23 @ 15:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0