En till blogg!!

Nu har jag skaffat en till blogg, där jag skriver om mitt handarbete. Just nu är det mest stickning som gäller.

Om ni är intresserade så får ni gärna kika in där också. :)
Ska även försöka lägga upp lite bilder där allt eftersom på mina "alster" allt eftersom arbetet framskrider. ;)

Fit for Knitting heter sidan. Som sagt, klicka gärna på länken och kika in en sväng om ni är intresserade.

Kommer fortsätta att skriva här om allt annat som pågår i mitt liv, då jag hade tänkt att den nya bloggen helt ska handla om handarbete och allt som hör det till, medan jag här kommer skriva om allt annat som pågår i mitt liv.
Vet att jag inte har varit så flitig här på sistone men jag ska försöka bli bättre på det, för blogga är ju jätteskoj. :)
Om allt och inget. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Tjej!
När jag gick in på din fitforknittingblogg hittade jag denna blogg!! Inte visste jag du hade den. Vad härligt.
Kramisar

2007-11-23 @ 15:32:35
Postat av: Lisa

Du som har körkort borde väl veta det. ;) Man kör på höger sida (tänkte om du inte vet vilken sida du ska köra på *hahaha*) och så går man på vänster sida, de gående ska möta trafiken.

Hoppas allt är bra! Kram Lisa

2007-11-26 @ 12:51:21
URL: http://isalisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0